- ادای جدید مردها :)
- ای بابا! ای بابااااااا! :(
- غلط خودتو کردی، حالا اومدی مشاوره؟
- ای بابا، ای بابا!
- خب اساتید گرامی! ۳ نفر خوابهاشون جعلی بود یه نفر هم که پیچوند و جواب نداد
- واقعا که! واقعا که! واقعا که!
- عجب رزمایشی بود امروز اسماعیل، عجب رزمایشی!
- بار صد هزارم:
- چرا جواب درخواست مشاوره بعضیا رو نمیدم؟
- ای بابا! ای بابا!

مطلب قبلی رو که گذاشتم، خیلی ها شگفت زده شدن که میم بچه لاهیجانه؟ ما خیال می کردیم اون بچه ناف تهرونه...خب!خیلی ها هم از این که به زبان گیلکی تسلط دارم خوششان آمده بود و به من آفرین گفته بودند که هنوز آلزایمر، یعنی فراموشت کرده باشند، تو هم خودت را فراموش کنی...
نشانی و شماره تلفن و اسمم و اینا هم در کار نیست!